sagaannelie

Alla inlägg under januari 2012

Av Saga Lindqvist - 21 januari 2012 19:39

Min plastmammas kompisar kom hit på middag idag. Jätte mysigt! Suttit och pratat/lyssnat på dom nu ett tag och nu ska jag ut och gå och kolla på när min syster och hennes kompis åker sopsäck i snön... Intressant! ;)


 

Av Saga Lindqvist - 21 januari 2012 15:43

Precis hemkommen från kalas i kungsbacka för mitt kusinbarn som fyllt 2! Så underbart söt är han!!!

     


Super goda tårtor!!!




 


Min kära kusin och min kära faster skulle bygga ihop den nya leksaken, det gick väl dådär men efter 30-40 minuter var den på plats!

Av Saga Lindqvist - 20 januari 2012 23:15

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Jätte trött idag också så det lär inte bli någon mer än den här... Jobbat i 4,5 timmar idag och papercutat min typ 7 gånger :( Sedan var det massa fulla människor på tåget och i stan och så träffade jag amanda som hastigast på terminalen! Nu blir det film och popcorn och sedan sova!




Min outfit idag... Inte särskilt glammig, men jag var såå trött imorse så jag orkade inte fixa mig så mycket! :(

Av Saga Lindqvist - 19 januari 2012 21:59

 

Av Saga Lindqvist - 19 januari 2012 16:19

Sitter på bussen hem från skolan nu. Är hemma om ungefär en halvtimme. Lyssnar på kärlekslåtar o drömmer mig bort.... Ska fira Anneli sen idag, hon fyller år! Så när jag kommer hem väntas god mat en härlig familj och farmor! Hörs sen!

Av Saga Lindqvist - 18 januari 2012 20:47

Hej, sitter hos farmor och äter avocado, mariekex och dricker te. Underbart! Farmor har suttit och försökt värma mina fötter i snart en timme... Underbart även det! Kommer antagligen inte göra fler inlägg idag men jag gör fler inlägg imorgon! :)

Av Saga Lindqvist - 17 januari 2012 21:24

Nu blir det en dusch och sen föna håret, därefter sova! Sett på kronjuvelerna precis och jag e typ kär i repliken "tjejer smakar orm" ! underbar! 


Skriv en kommentar om vad ni vill ha / ha mer av här på bloggen! :D

Av Saga Lindqvist - 17 januari 2012 20:36

Lärde oss hur man kör en lift i vården idag. Samt var vi patienter, dock slapp jag ;) Men det såg så himla kul ut när någon satt i liften! de såg ut som typ jätte bebisar! Och jag bröt ut i skratt när jag såg att rumpan hängde ut ur "kokongen" x) Vi kollade på stomier idag också. Fick kväljningar... För er som inte vet vad en stomi är så är det när man opererar upp t.ex tjocktarmen i magen så att den sitter en bit upp i magen, den sticker alltså ut... 


Om det är någon som är intresserad av att se vad det är så gå in på google bilder och sök på stomi. 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards