sagaannelie

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Saga Lindqvist - 4 juni 2012 22:26

Hhahahah jag är katastrofalt jäkla jätte dålig på i princip alla sporter. Jag kan simning thats it typ, och yoga å sånt men de räknar jag inte som en sport ;) Hahah är såååå glad att jahg fick ett "E" i  irdott iallafall. Bättre än ett "F". Sen hade vi brännboll i skolan idag. Nog för att jag inte är någon klippa på det, men hallå? vad hände idag lixom? Jag misssa bollen i princip varje slag och när jag väl träffade kom jag max tio meter. Hahahah. Men laget jag var med i vann iallafall, grymt lag som lyckas vinna när jag deltar! ;)


 

Av Saga Lindqvist - 4 juni 2012 20:41

Fick ett nytt favoritskämt idag! :D jag hade i och för sig inget innan men nu har jag ett nytt! :D Det var min kompis Amanda som sa det, tack Amanda du gjorde min dag! :D


-Vad har du om du har två nötter på hakan?

-Vet inte?

-Troligtvis en kuk i munnen!


Hahahah, jag dör, älskar den. Då underbar! :D


Sen fick jag höra en till när jag kom hem...


-Var har tjejer krulligast hår? ;)

-mellan benen?

-Nej, i Afrika.


Hahahahha, love it ;)


Puss från mig  


   

Av Saga Lindqvist - 4 juni 2012 19:59

Jaa jag älskar verkligen min nya tröja, tycker verkligen att den är sjukt fin! :D Älskar skärningen i ryggen!


     

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards