sagaannelie

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Saga Lindqvist - 21 juni 2012 23:00

Jag var på MTV world stage i göteborg nu för en stund sedan, dock var jag inte där mer än i ca en kvart eftersom jag ville ha en baugette och när jag hade ätit upp den fick jag inte komma in igen... Men iallafall så satt jag och Evelina å två till på en mur när jag (mest evelina) åt upp baugetten. Så gick det förbi ett par som vi vet vilka det är som tydligen inte var helt sams med evelina... Sen helt plötsligt började det komma isbitar flygande. Och då var det självklart de som kastade. MOGET ! fine jag skiter i om dom mår bättre av de, men hur tänker man? "jag vet vi öppnar balkongdörren och slänger is på dem!" ??? Sen var det ju ännu mer omoget att de kröp på golvet och tjuvkikade så att vi inte skulle se dem. Hallå eller? Om man nu nödvändigtvis måste slänga isbitar behöver man ju inte bete sig som en sjuåring och gömma sig? 


Jaja,... Sen fick jag iallafall lust att spraya med min skunksprej (peppersprej fast laglig) på evelinas finger. Vilket hon gick med på. Sen kom jag på att färgen från den sitter kvar i tre veckor... Heheh... Vackert finger du kommer ha i tre veckor sötis!!!


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards