sagaannelie

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Saga Lindqvist - 9 juni 2012 21:09

så här vackert blir mitt hår efter att jag gått runt i toffs hela dagen! visst är det tjusigt? ;) Kanske ska börja sova med toffs så jag kan se ut så i håret på heltid.... eller? ;)


 

Av Saga Lindqvist - 9 juni 2012 18:04

Jag har ju inte uppdaterat så duktigt de tre senaste dagarna... men det är för att i torsdags åkte jag till farmor eftersom jag skulle upp tidigt på fredag för att åka och jobba. Jobbade från 8 till 5 igår! vad jag är duktig ;) Sen var jag på tjejmiddag, supergod mat och speciellt efterrätten. fast jag åt så mycket att jag bokstsavligen trodde att jag skulle spy... sen bada vi jacuzzi med, as gött... så sov jag där och på morgonen fick jag frukost på sängen av min kära vän, kanske borde sova där oftare? ;) haha nej men sen åkte jag och jobbade lite till idag, ännu mer duktig! :D 


 

Av Saga Lindqvist - 9 juni 2012 17:42

Fick en kommentar om när jag skulle ge svaren på frågorna och om jag kunde göra det i ett videoinlägg. Tänkte att det kanske var någon mer som undrade detta så gör helt enkelt ett inlägg om det. Jag tänkte ge svaren på frågorna imorgon och jag ska antagligen göra det i ett videoinlägg! Blir ju mitt första videoinlägg så det lär väl inte bli superbra men ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards