sagaannelie

Alla inlägg under oktober 2013

Av Saga Lindqvist - 17 oktober 2013 21:36

Har fått in kommentarer flera gånger om att det inte går att spela upp mina videos? Om jag själv går in på min blogg så kan jag spela upp dom. Vore väldigt glad om ni kunde antingen kommentera här eller svara i omröstningen längre ner till vänster om ni kan spela upp videon eller ej så jag kan  lösa detta om det är flera som har problem! 

Av Saga Lindqvist - 17 oktober 2013 21:31

Övnigskörde för första gången idag! SJUKT kul! hhahah gick faktiskt rätt bra för å vara första gången! Dock fick pappa lyfta bort min fot från gaspedalen för den råkade jag trycka i botten utan å fatta det och fattade ingenting när pappa sa" ta bort foten från gasen". 


 

Av Saga Lindqvist - 17 oktober 2013 19:07

Dag 18 – Min första kyss. Haha jag vet faktiskt inte :o tror det var i åttan/nian nån gång? eller vem vet kanske aldrig ens kysst någon? :O du får min första kyss!   

 


 

Av Saga Lindqvist - 16 oktober 2013 15:18

Dag 17 – Någonting jag ångrar.

Finns väl många småsaker man ångrar men en lite större sak jag ångrar är att jag sumpade min chans med en kille som jag tyckte väldigt mycket om! Fick chansen att prata med honom och så var jag så galet tjatig! Insåg det inte då för jag ville inget annat än å prata med honom men herre gud! När jag läste igenom konversationerna ett tag efter att vi slutade prata så blev jag ta mej fan trött på mig själv! Jag hade inte heller orkat med att prata med mig. Ångrar att jag gjorde så! Mycket möjligt att jjag inte haft någon chans ändå men kanske hade det gått bättre om jag inte vart en sån klant ;)


 


Random bild bara för jag inte har nåt som passar men vill inte göra inlägg utan bild! :)
  

Av Saga Lindqvist - 15 oktober 2013 20:24

Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen. Jag var ju inte världens vackraste för två år sedan asså...


          

Av Saga Lindqvist - 15 oktober 2013 18:15

Kommer hem från skolan/jobbet och går in på mitt rum och får se att det är fullt med lappar över hela rummet. Tack Syster. Tack. 


       

Av Saga Lindqvist - 14 oktober 2013 20:22

Dag 15 – Mitt drömbröllop.

 

Jag har inte direkt något "drömbröllop" men det lär väl komma med åren medan jag funderar på det ;) Det enda jag vet hittils är att kaj vill gifta mig i en Kyrka och ha en jätte puffig klänning som är tight upptill!

 

 

Av Saga Lindqvist - 14 oktober 2013 19:49

Roligaste jag har sett xD

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards