sagaannelie

Alla inlägg under oktober 2013

Av Saga Lindqvist - 8 oktober 2013 20:39

Fått hem mitt paket från Nelly REDAN! gick ju superfort! Blev iallafall ett par vita dr denims, nån mossgrön klänning/tunika/tröja och en superfin topp! :D 


     

Av Saga Lindqvist - 8 oktober 2013 12:30

Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

 

Jag sitter alltid å pillar med mitt hår! Blir så sjukt irriterad på mig själv. Försöker tänka på att inte göra det men sen gör jag det ändå utan å tänka på det... Gillar inte alls att jag gör så! Ser så himla korkad ut när jag gör det, ser definitivt ut som en dum blondin!

 


 

Av Saga Lindqvist - 7 oktober 2013 20:58

Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

 

Mitt andranamn är Annelie och jag fullkomligt älskar det! Anledningen till att jag tycker så mycket om namnet är att det kommer ifrån min mamma. Är superglad över att vara döpt efter henne. Jag kommer till och med döpa något utav mina barn till Annelie i andranamn. (Här planerar man vet ni)

 

Har tyvärr ingen bild som passar till inlägget så detta får bli ett sånt där supertråkigt inlägg utan bild :( ska försöka komma på bättre bilder till bloggutmaningsinläggen!

Av Saga Lindqvist - 7 oktober 2013 13:16

Hahah varit med på operation hela morgonen, visst är jag väl snygg i outfiten ? ;)

Av Saga Lindqvist - 6 oktober 2013 21:23

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.

 

Hmmm... klurig fråga! Jag skulle troligen åkt på någon resa först och främst. Sedan skulle jag velat köpa en chiahuahua! Vet dock inte hur glad far min hade blivit om jag kommit hem med en hund heheh.... Och sedan skulle jag faktiskt vara så tråkig att jag sparade resten! Förutom att jag kanske skulle köpt lite småsaker också! ;)

 

Känner att det var väldigt svårt att ha bilder till dessa inlägg? Enda bilderna som passar är ju typ google bilder och hur kul är det? Slänger väl med lite bilder från semestern i spanien i och med att jag vill ut å resa!

 

     

Av Saga Lindqvist - 5 oktober 2013 14:08

Har beställt hem lite grejer från Nelly ! Bland annat ett par vita dr denim då min syster köpte de jag hade av mig. Och sen när jag skulle köpa nya så fanns dom inte kvar :( så fick beställa hem dom istället å då råkade jag beställa två grejer till hahah...


 

Av Saga Lindqvist - 5 oktober 2013 11:12

Dag 6 – Typ av tjejer/killar jag faller för.

 

Jag faller främst för killar som kämpar för att få mig! Jag har en stor svaghet för byggnadsarbetare så dom har jag också lätt att falla för! Annars vet jag inte riktigt vad jag faller för... långa å muskulösa killar, men faller tydligen för kortare och mindre muskulösa killar också! Jag faller nog för lite killar av alla sorter hahah!

 

 

 

*gammal bild idag igen...*


Av Saga Lindqvist - 4 oktober 2013 20:43

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


Just nu skulle jag mer än något annat vilja ha möjligheten att använda p-piller! Jag kan inte göra det nu pga att det skulle ge ökad risk för bröstcancer pga att vi har det i släkten. Så just nu har jag en kopparspiral och det är ett helvete! Har sjukt ont och har mens i över 1,5 vecka när jag har det. Sjukt jobbigt! 


 


*gammal bild.* Hade inget att ta kort på som passade till inlägget :/

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards