sagaannelie

Alla inlägg under januari 2014

Av Saga Lindqvist - 20 januari 2014 17:11

Väldigt vad många olika såna här armband det finns nu för tiden! Jätte roligt tycker jag. Dock vill jag gärna ha det med "fuck cancer"
Tycker även att rosa bandet borde göra ett sånt här armband! Dock kanske det är bra att inte allt för många organisationer säljer såna för då skulle jag få armen full haha!

Av Saga Lindqvist - 17 januari 2014 13:57

Köpte ett klippkort för att simma.för ett tag sedan. Idag när jag och Emma skulle gå in å simma såg vi att det var bilder på oss när man gick in. Dock var vi inte medvetna om.att hon som sålde kortet tog kort på oss. Därför ser vi ut som vi gör..
Jag började skratta jätte mycket när jag såg Emmas bild :

Och sen fick jag se hur jag såg ut... Haha! Tycker nog att man får säga till innan man tar ett kort!

Av Saga Lindqvist - 16 januari 2014 19:03

 

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2014 19:15

Märkte att det var många som uppskattade att jag gjorde "jag har aldrig". Fick in ett flertal frågor även efter inlägget. Så jag tänkte att jag kör en sån till men den här gången låter jag er läsare bestämma frågorna! Så skriv era frågor bland kommentarerna så svarar jag i ett inlägg någongång framöver!


                                                 
  

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2014 18:33

Småsaker kan göra mig så himla glad ibland! Satt och läste en bok för skolan idag på tåget. När konduktören kom för å kolla biljetten sträckte hon sig in och tände lampan ovanför mig och sa att det inte var bra att läsa i mörker. Haha jag blev så himla glad!

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2014 10:38

Är hos farmor nu och ska gå ut med två hundar som hon är dagmatte åt. Älskar dom hundarna asså! Dom är så sjukt söta!

Av Saga Lindqvist - 14 januari 2014 20:24

På en jätte skakig buss in mot stan! Supersöt bild jag lyckades ta eller hur? ;)

Av Saga Lindqvist - 13 januari 2014 19:11

Känner mig glad för tillfället! Vet inte varför... Kanske beror på att jag inte har något att stressa över just nu :D

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards