sagaannelie

Alla inlägg under januari 2014

Av Saga Lindqvist - 7 januari 2014 17:21

Nu har min nya mobil kommit! Yeey ! Kan dock inte börja använde den fören torsdag pga att jaha behöver nytt simkort... Sjukt vad stor den var haha :o Hade jag ingen aning om! Blir lite som å hålla en tegelsten mot örat ;)

Av Saga Lindqvist - 6 januari 2014 21:19

Att fylla år så nära jul. Plus och minus på det?

 

Plus:

*Jag får väääldigt mycket paket på en å samma gång!
*Det är underbar stämning runt jul!
*Jag behöver aldrig gå i skolan på min födelsedag!
*Jag har två superdagar i rad!


Minus:

*Nu när jag fyllde 18 var det väldigt jobbigt att behöva vänta så länge och fylla så sent när alla andra ville ut på krogen.
*Födelsedagen kan bli lite bortglömd och ihopblandad med julafton. Dock har min familj alltid sett till så att jag får ha min egna dag ifred och att den inte blandas ihop med jul.
*Man måste ju vänta ett helt år på att få presenter igen ;)

Av Saga Lindqvist - 6 januari 2014 16:10

Kalorisnål lunch ! Endast lite mer än 700 kalorier i tre korvar !!!

Av Saga Lindqvist - 3 januari 2014 20:30

Var tvungen att skaffa ett nytt pass inför Afrika resan! Vill ju inte bli fast någonstans på vägen... Bara 33 dagar kvar nu :D börjar bli lite livrädd :) Blev faktiskt förvånasvärt nöjd med mitt passfoto! Tycker alltid jag ser ut som en idiot men detta var faktiskt helt okej! Behöver inte skämmas i passkontrollerna iallafall!


 

Av Saga Lindqvist - 3 januari 2014 19:53

Heheh hittade lite effecter på camen som jag kände att jag var tvungen att testa... ser ut lite som ett monster insåg jag ;)

   

EGO

Av Saga Lindqvist - 3 januari 2014 18:52

     

Av Saga Lindqvist - 3 januari 2014 18:20

Jag har aldrig haft trekant – dricker inte

Jag har aldrig tyckt jag är ful- dricker

Jag har aldrig varit missnöjd med min kropp- dricker

Jag har aldrig sagt till någon att jag hatar den - dricker, det har jag säkert gjort! Inget jag minns dock...

Jag har aldrig känt mig totalt oälskad- dricker

Jag har aldrig svalt efter avsugning-dricker

Jag har aldrig funderat på att ta mitt liv- dricker inte

Jag har aldrig provat någon sorts  drog- dricker inte

Jag har aldrig tänk på att skönhetsoperera mig!- dricker

Jag har aldrig ångrat att jag legat med någon- dricker

Jag har aldrig duschat med en kille jag inte varit tillsammans med- dricker inte

Jag har aldrig velat bo i ett annat land än sverige- dricker inte

Jag har aldrig haft djursex- dricker inte

Jag har aldrig varit i ett riktigt slagsmål.- dricker inte

Jag har aldrig badat naken- dricker

Jag har aldrig varit otrogen och ljugit om det!- dricker inte

Jag har aldrig saknat mitt ex- dricker

Jag har aldrig haft sex i mina föräldrars sovrum- dricker inte

Jag har aldrig spenderat mer än 3 dagar i sträck i min säng- dricker

Jag har aldrig varit gravid – dricker inte

Jag har aldrig kollat på gayporr …?- dricker

Jag har aldrig tänkt att jag skulle kunnat haft ett förhållande med en tjej?- dricker

Jag har aldrig blivit så besviken på en vän att jag inte längre vill ha denna som vän- dricker

Jag har aldrig mått dåligt över att vara singel- dricker

Jag har aldrig mått dåligt pga ett pågående förhållande- dricker inte

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards