sagaannelie

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Dagens Inköp ;)

Av Saga Lindqvist - 2 juni 2012 21:45

Var i stan med min kusin idag å shoppade... Det blev, en bikiniunderdel (hade redan fått en överdel av mormor), en klänning/tunika, ett linne, ett par shorts, en eyeliner, bodybutter, och en SOLO tidning där jag fick ännu en bikini! :D Och tack kära kusin för att du är en stjärna på att komma i tid -.-  <3


                   

 
 
Ingen bild

Hanna L

4 juni 2012 20:56

Hola Hottie!
hur oftar tränar du? du har en väldigt vacker kropp!
en trogen läsare!
\Hanna L

Saga Lindqvist

4 juni 2012 22:23

Hej, tack så mycket! jag tränar faktiskt inte ofta alls! Antar att jag har goda gener! :)

 
Ingen bild

Simone Johansson

4 juni 2012 21:29

Hej saga!
måste börja med att säga att du skriver om intressant saker!
o har en väldigt bra smaka när det gäller mode o snygga kläder kläder!
var köpte du den röd\orange BH?
ps: lägg gärna up mer kort på din vackara kropp!
\\ds: gör ett bild form för bara tjej! sätt lösen!

gillar din charmig o din vackara kropp!
o det skulle vara kul o se mer av dej!!

puss på kinden!
\\simone J

Saga Lindqvist

4 juni 2012 22:26

Hej, tack så mycket va kul att du tycker det! Jag vet inte riktigt vilken bh det är du menar tyvärr :/ sen fattar jag inte vad du menar med "gör en bild form för bara tjej" ? :)

 
Ingen bild

Simone Johansson

5 juni 2012 16:44

jag kanske var lite otydliga! jag med röda Bikini som du har o på bilden!*ler*
har ingen annning hur jag menade med forum!! skulle bara vara kul o se mer av dej!(hud"blink blink") ska du göra något kul på imorgon? (nationaldag)
kyss på kinden snygging!

Saga Lindqvist

5 juni 2012 20:08

Om du menar den rosa bikinin så fick man den från SOLO tidningen! :)

 
Ingen bild

Albin

25 juni 2012 22:03

Tycker du borde skaffa blogg på Scandalbeuties o tjäna lite pengar på dig själv ;) Du ser riktigt bra ut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards