sagaannelie

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Saga Lindqvist - 1 januari 2013 21:53




 

Mitt första nyårslöfte är att jag måste få ordning på min ekonomi!! Tanken är ju att jag ska åka utomland i juni någon gång, och nu har jag ungefär...0:- som jag har sparat till de... Jag får mitt studiebidrag och min lön varje månad men det är inte jätte mycket om jag ska hinna få ihop pengar till detta! Så nu måste jag få ordning på min ekonomi!



    

Mitt andra nyårslöfte är att dra ner på skräpmaten och godiset! Behöver göra det av flera anledningar... För det första så äter jag på tok för mycket av sånt här och jag undrar hur min kropp ser ut/mår på insidan. Sen kommer jag bli tjock om jag fortsätter som jag gör. Och dessutom så kommer jag spara massor av pengar på att inte köpa så mycket godis å donken hela tiden... 


 

Mitt sista nyårslöfte är att jag ska Samla mod och iallafall ansöka om att bli modell! Sen får vi ju se hur det går med den saken, men har länge velat testa å söka men aldrig riktigt vågat göra det...

1/1

Av Saga Lindqvist - 1 januari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards