sagaannelie

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Saga Lindqvist - 12 januari 2013 19:39

Hahah känner ni igen honom? ;)


   

Av Saga Lindqvist - 12 januari 2013 19:23

Fick en kommentar på mitt inlägg "den perfekta killen"....

 

"Så det viktigaste när det gäller en framtida partner för dig är att han är snygg, någon att visa upp för dina kompisar och att han fjäskar för dig?

 Hur gammal är du?"


För det första så sa jag aldrig något om att detta var det viktigaste hos en framtida partner? De saker jag skrev är vad jag anser är en drömkille! det är ju inte så att jag förväntar mig att hitta någon som är som jag beskrivit! Självklart skulle jag ju vilja att han är snygg? Vem tänker "åh jag vill hitta en ful partner!" ? Men när jag väl hittar en kille kommer han ju vara snygg i mina ögon oavsett? Och NEJ jag sa inget om att jag ville ha någon att visa upp för mina kompisar? Var fick du de ifrån? Jag skrev "komma bra överrens med mina kompisar", Det innebär ju bara att de skulle komma övverens och trivas ihop! 

Och ja om du syftar på allt de där med blommor, dejter och känslor osv så jaaaa då skulle jag gilla att han fjäskar för mig! Men samtidigt så skrev jag också att jag ville att  han skulle säga till om jag gjorde något fel eftersom jag inte vill ha någon som bara tofflar för mig utan visar sina åsikter osv. Och dessutom anser inte jag riktigt att blommor och dejter är att fjäska utan jag anser att det är romantiska handlingar!

Men som sagt så handlade inte detta inlägget om "min framtida partner" utan en drömkille och självklart finns det massor av fler saker som jag tycker ska finnas både hos en kille men också hos en partner. 

Det absolut viktigaste i en framtida partner är bara att jag älskar honom och att han älskar mig!

Av Saga Lindqvist - 12 januari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards