sagaannelie

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 21:13

Efter idag har jag kommit fram till två saker som jag hatar. 


1. Spydiga kommentarer som inte har någon grund! 

2. Människor som dömer folk efter att ha tagit en snabb titt på dem! 


Ja.... vissa människor asså... jag förstår inte hur man ens har energin till att försöka trycka ner andra människor...


 

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 20:48

Jag har räknat ut... Att väldigt många förmodligen tror att jag är en riktig jävla slampa! Och detta vanligtvis med grunden att jag ofta använder lättklädda/utmanande kläder! Kan delvis förstå var detta kommer ifrån, men asså snälla, döm inte folk så himla fort! Jag är definitivt ingen slampa, vilket de som känner mig vet om, och jag börjar lessna på allas blickar! Det är så sjuuukt många tjejer på min skola som blänger som fan på mig när jag går förbi, tystanar när jag går förbi och skrattar när jag vänt ryggen till, och jag höt ofta att folk säger "asså vad fan har hon på sig" när jag precis passerat. Har även hört från vänner att folk de känner kommenterar min klädstil... Jag ska fan gå i underkläder sista dagen i skolan. Jag tror att detta beror på främst på avundsjuka och att folk inte själva vågar klä sig på det sättet, men också på grund av att folk dömer så himla fort. Det jag ville säga med detta är: Sluta döma folk så fort! Jag går inte runt i de kläder jag gör för att visa upp mig eller något sådant, jag har de kläder jag har för att jag trivs i dem, jag tycker att det är bekvämt och jag känner mig tillfreds med mig själv, Jag trivs inte i "stora lösa" tröjor och fluffiga byxor, Jag trivs i tajta byxor och magtröjor, sån är jag, har jag inte all rätt att få

gå i de kläder jag trivs i? Jag lägger mig ju inte i hur ni väljer att klä er? ellerhur?



 




Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 20:43

Ligger i sängen å nästan somnar... har precis pluggat lite och ska nog se på ngn kort film innan jag sover... Jag sov fyra timmar inatt sä känner att jag är/ser ut lite som en zombie idag x) 


     

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 18:04

Haha undrar om jag kanske har lite dålig blodcirkulation... Min hand är ju jätte grå om man jämför med min kompis :o

8/1

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards