sagaannelie

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Saga Lindqvist - 4 januari 2013 20:15

Se vad man kan shoppa på lilla ica i Hindås ;) Tvättlappar till att ta bort smink med och hårinpackning :)


 

Av Saga Lindqvist - 4 januari 2013 19:59

Nej! Det är verkligen inte bild på mina bröst! Det är bilder på silikonbröst hämtad från google ! Det är alltså inte jag på de bilderna.

Av Saga Lindqvist - 4 januari 2013 19:00

1. Jag HATAR när människor kommenterar att jag är lång.   

2. Jag har väldigt svårt för att komfrontera någon som har gjort något fel, inte om någon gör något fel ang något i skolan men om någon har gjort något mot mig som jag inte gillar, sagt något om mig eller bettet sig konstigt helt enkelt. 

3. Jag tycker att Isak Danielson från x-factor är grym och jag lyssnar på honom typ hela tiden!

4. Jag känner mig tjock om jag hämar mat två gånger i bamba.

5. Jag har väldigt lätt för att falla för någon men sjukt svårt att sluta gilla någon   

6. Jag är helt värdelös på att hålla kontakten med mina klasskompisar när jag har lov :(

7. Jag planerar just nu att ha en utmaning här på bloggen där ni kommer få bestämma vad jag ska göra!

8. Jag typ dyrkar Kissie. Tycker att hon är både sjukt vacker men också helt fantasktisk i sitt sätt att vara, Hon är dessutom förebilden för min egen blogg!

9. Jag vill ha barn innan jag fyller 25. Jag tycker att 25 är för gammalt, vill helst ha barn om typ 3-4 år men de hinner jag inte med...

10. Om jag inte får större bröst kommer jag skaffa silikontuttar när jag blir äldre! om jag har råd...  


Av Saga Lindqvist - 4 januari 2013 14:28

Har precis kommit hem från frisören, slingat och klippt topparna  lite... Min hårbotten brinner typ, fick sjukt mycket tovor som vart tvungna att bli utborstade... Mitt hår fastnade i den där hatten så hon blev tvungen att klippa sönder den för att kunna få av den.... 


                                   FÖRE                                       EFTER

 

4/1

Av Saga Lindqvist - 4 januari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards