sagaannelie

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2013 19:44

Jag har efter mitt inlägg om "oroliga läsare" fått frågan om vad det är som har hänt, så tänkte berätta det lite mer ingående! I torsdags i skolan kom rektorn och ville prata med mig. När jag sedan gick till hennes arbetsrum berättade hon att det gällde min blogg. "Vaddå min blogg?" tänkte jag, det blev total kortslutning i huvudet på mig för jag fattade verkligen ingenting. Sedan fick jag frågan om jag var intresserad av att bli modell. "ja" svarade jag, fortfarande helt oförstående. Sedan berättade hon att det var elever som var "oroliga" över mig och min blogg och därför hade gått till lärarna på min skola och sagt detta. Och lärarna hade i sin tur gått till rektorn. Rektorn hade då satt sig ner för att läsa igenom min blogg och kommit fram till en del punkter som hon ville ta upp med mig... Dels att om jag åker till andra länder så kan jag inte gå så lättklätt som jag gör. "Jag är ju inte helt dum i huvudet" tänkte jag, för helt ärligt så tycker jag att detta var idiotiskt sagt för jag vet ju bättre än att åka till ett land där man använder burka och klä mig i shorts och magtröja? Dessutom så känner jag så här: Vad F*n har rektorn/lärare med min blogg att göra överhuvudtaget? Och det är ju inte direkt så att jag lägger upp bilder på när jag onanerar eller något? Självklart förstår jag ju att rektorn inte menade något illa med att prata med mig om detta och jag fattar att hon bara menade väl. Men jag måste säga att det var fel tillvägagångssett eftersom jag nu känner mig väldigt dömd/utsatt!


Men då vet ni iallafall lite mer ingående vad det var som hände! Och jag gör detta inlägg lite för att avreagera mig, för jag blev sjukt irriterad över detta. Och det var först när jag gick ifrån rektorn som jag började fatta vad som faktiskt hänt. Men som sagt så tror jag inte att de personer som pratat med lärarna är oroliga över mig, så än en gång till er som talade med lärarna: Sluta läs min blogg om ni stör er så himla mycket!

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards