sagaannelie

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

SLAMPA!!!

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2013 20:48

Jag har räknat ut... Att väldigt många förmodligen tror att jag är en riktig jävla slampa! Och detta vanligtvis med grunden att jag ofta använder lättklädda/utmanande kläder! Kan delvis förstå var detta kommer ifrån, men asså snälla, döm inte folk så himla fort! Jag är definitivt ingen slampa, vilket de som känner mig vet om, och jag börjar lessna på allas blickar! Det är så sjuuukt många tjejer på min skola som blänger som fan på mig när jag går förbi, tystanar när jag går förbi och skrattar när jag vänt ryggen till, och jag höt ofta att folk säger "asså vad fan har hon på sig" när jag precis passerat. Har även hört från vänner att folk de känner kommenterar min klädstil... Jag ska fan gå i underkläder sista dagen i skolan. Jag tror att detta beror på främst på avundsjuka och att folk inte själva vågar klä sig på det sättet, men också på grund av att folk dömer så himla fort. Det jag ville säga med detta är: Sluta döma folk så fort! Jag går inte runt i de kläder jag gör för att visa upp mig eller något sådant, jag har de kläder jag har för att jag trivs i dem, jag tycker att det är bekvämt och jag känner mig tillfreds med mig själv, Jag trivs inte i "stora lösa" tröjor och fluffiga byxor, Jag trivs i tajta byxor och magtröjor, sån är jag, har jag inte all rätt att få

gå i de kläder jag trivs i? Jag lägger mig ju inte i hur ni väljer att klä er? ellerhur?



 




 
 
Ingen bild

Chris

10 januari 2013 23:49

Vem säger så? Lyssna inte på dem. Det är tantigt och töntigt att inte visa sitt sexiga ass, om man har ett. (vilket du har)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards