sagaannelie

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Den perfekta killen!

Av Saga Lindqvist - 11 januari 2013 20:04

 UTSEENDE:

 Lång- över 190 cm!

 Antingen väldigt ljusa ögon eller väldigt mörka!

 Vältränad- muskulös men samtidigt inte fööör mycket muskler

 Breda axlar

 Tydliga käkben

 Han ska se manlig ut och inte se ut som en liten pojke!!


HANDLINGAR OCH PERSONLIGHET

 Förelsår vad saker man kan hitta på- inte bara kolla film...

 Håller om en när man ligger i sängen

 Hör av sig ofta

 Delar med sig av sina känslor

 Visar att han tycker om en för den man är

 Lyssnar- även om han inte förstår

 Köper blommor till en!

 Bjuder en på en riktig dejt!

 Vågar visa att han gillar en

 Inte ändrar beteendet för mycket mot en när han är med sina vänner

 Skickar ett gulligt sms då och då

 Lägger sig brevid en BARA för att gosa, och inte för att få ut något annat av det...

 Kommer bra överens med ens kompisar

 Inger inga falska förhoppningar, utan säger bara sådant han faktiskt menar, och gör inte något som kan få en att tro att han är intresserad när han inte är det!

 Säger till om man gör något fel och inte bara håller tyst

 Visar sina känslor


 

 
 
Ingen bild

Heinz

12 januari 2013 01:19

Så det viktigaste när det gäller en framtida partner för dig är att han är snygg, någon att visa upp för dina kompisar och att han fjäskar för dig?

Hur gammal är du?

 
Ingen bild

Wille

17 januari 2013 22:45

Haha låter faktiskt lite som mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards